Vyberte výchozí měnu: CZK EUR GBP USD RUB PLN

Dodací podmínky

 

Po obdržení Vaši objednávky, náš pracovník ihned zjistí, zda je Vámi objednané zboží na skladě. Jestliže máme zboží skladem, ihned jej expedujeme. Zjistíme-li, že Vámi objednané zboží
je momentálně vyprodané a nebude dodavatelem doručeno do 1 týdne, naši pracovníci z oddělení zákaznického servisu Vás o tom budou telefonicky či mailem neprodleně informovat.
.
V případě, že zásilka je již expedována, přijde Vám potvrzující email na Vámi udanou emailovou adresu s číslem zásilky.
.
Místem dodání zboží je adresa, uvedená kupujícím v objednávkovém formuláři (prosím uvádějte přesnou adresu). Zásilka se zbožím vždy obsahuje daňový doklad, záruční list a návod na
používání výrobku v českém jazyce.
.
Převzetí zásilky                                                     
Zboží expedujeme v originálních obalech od výrobců které raději ještě přebalujeme do kartonových krabic. Obaly zaručují při běžné manipulaci dostatečnou ochranu a případné
poškození z přepravy je na nich nebo pod nimi většinou dobře patrné. Při přebírání objednaného zboží se musíte přesvědčit, zda není dodaná zásilka nebo její části – zejména její
originální obal – nepřiměřeně poškozená (např. zdeformovaná krabice, promáčklý kartónový obal, protržený igelit, porušená firemní páska HELKON atd.). Podpisem přepravci při převzetí
zásilky potvrdíte, že jste zásilku převzali v pořádku a nepoškozenou. Tato informace vyplývá z přepravního dokladu. Pokud se vám nezdá zásilka nebo poškození samotného zboží, které
vzniklo přepravou, zásilku nepřebírejte. Na pozdější reklamace ohledně přepravy se na základě podepsaného přepravního dokladu (který zaručuje důkaz o nepoškozeném stavu
dodávky) nebude brát zřetel.
.
Pokud dojde k poškození obalu zásilky (pomačkaný nebo poškozený obal) nebo dojde k poškození zaslaného zboží, ihned na poště sepište protokol o poškození. Za takovou škodu
odpovídá pošta, nikoliv prodávající a zásilky jsou na takovou škodu pojištěny. Kupující tedy reklamaci na poškozený balíček musí uplatnit u České pošty, nikoliv u dodavatele!!!
.
Pokud Vám výrobek s poškozeným obalem přiveze kurýrní služba (PPL, DPD), může s Vámi řidič zboží rozbalit a zjistit, je-li poškozený i obsah balení. Většinou je vše v pořádku a zboží
je i pod poškozeným obalem v naprosto bezvadném stavu. Je-li však zboží skutečně poškozeno, zásilku raději nepřebírejte. Neničte při vybalování obal a uschovejte jej na nějakou dobu.
Výrobci někdy pro posouzení reklamace vyžadují originální obal.
.
Upozornění pro zákazníky, kteří nevyzvedávají své zásilky
Rozšířeným omylem je, že nevyzvednutím zásilky dáváte prodejci na vědomí, že o zboží nemáte zájem a odstupujete od smlouvy. Skutečnost je však úplně jiná. Uzavřením kupní smlouvy
se totiž prodávající zavazuje zboží dodat a vaší povinností je ho převzít a zaplatit. Když si objednané zboží na poště nebo od přepravní společnosti nevyzvednete, tak to rozhodně v
pořádku není a už vůbec se tím nezbavujete své zákonné povinnosti. Viz Ochodní podmínky.
.
Dodací podmínky nabývají platnosti 1. 1. 2020 a blíže specifikuje podmínky pro dodání zboží elektroniky a domácích spotřebičů u firmy HELKON. Změny dodacího řádu vyhrazeny.

Sdílení článku:
Autor: Helkon | Počet přečtení: 2832x


Kontaktní informace

Milan Hofrichtr - HELKON
Dlouhá třída 903/24a
736 01 Havířov - Město
IČ: 12135488
DIČ: 6703300516

Kamenný obchod: helkon@helkon.cz
E-shop: d.hofrichtr@helkon.cz

Tel.: (+420) 603 426 394
Kamenný obchod: (+420) 596 435 272
E-shop: (+420) 603 264 509
Servis: (+420) 603 426 394

Pondělí - Pátek: 9:00 - 18:00
Sobota: 9:00 - 12:00
Neděle: zavřeno

GPS: 49°46'36.9"N 18°26'38.7"E

Akceptujeme tyto platební systémy

Druhy plateb v našem e-shopu:

  • dobírkou
  • hotově na pobočce
  • platební kartou na pobočce
  • převodem